ZapDog

Voer voor Baasjes

Honden Haar Kleding

hondwol.jpgEen Duitse vrouw heeft een bedrijfje opgestart wat kleding maakt van hondenhaar. Bettina Menkhoff, 50, uit Stoetze in Duitsland maakt sjaals, handschoenen en andere kledij en verkoopt ze op het internet via http://www.jolly-fellows.de.

“Ik kreeg het idee toen ik een paar sokken kocht die gemaakt waren uit Bobtail wol. Ik heb zelf 4 Bearded Collies en begon onmiddellijk wol te spinnen uit hun haar. Het werkt enkel wanneer het haar langer dan 4 centimeter is.”

“Ik kam mijn honden erg regelmatig, en hou het verwijderde haar voor de wol. Het is warmer dan schapenwol.”

“De beste zaken doe ik met klanten die me het haar van hun hond toesturen en vragen om er een kledingstuk uit te vervaardigen.”

No comments yet»

Leave a Reply

